.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار بوشهر:
بيكاري كاذب در استان بوشهر بايد از بين برود
ابوطالب شفقت امروز در نشست منشور تربيتي نسل جوان افزود: تغيير فرهنگ اشتغال در استان بوشهر و توجه به كشاورزي در روستاها به منظور اشتغال جوانان روستايي ضروري است ...
بيكاري كاذب در استان بوشهر بايد از بين برود

استاندار بوشهر گفت: با وجود فرصت‌هاي زياد اشتغال، بيكاري كاذب در استان بايد از بين برود.
ابوطالب شفقت امروز در نشست منشور تربيتي نسل جوان افزود: تغيير فرهنگ اشتغال در استان بوشهر و توجه به كشاورزي در روستاها به منظور اشتغال جوانان روستايي ضروري است.
استاندار بوشهر با تاكيد بر تشويق جوانان روستايي براي اشتغال در بخش كشاورزي تصريح كرد: مديران، رسانه‌ها و متوليان امور اقتصادي و فرهنگي بايد دلايل عدم توجه جوانان روستايي به اشتغال در بخش كشاورزي را آسيب‌شناسي كنند.

به گزارش فارس شفقت با بيان اينكه معضل بيكاري در استان بوشهر قابل توجيه نيست گفت: شكوفا كردن استعداد‌هاي جوانان يكي از مهم‌ترين وظايفي است كه مسئولان و مديران بايد به آن توحه داشته باشند.
استاندار بوشهر افزود: ضمن فراهم آوردن زمينه براي بروز استعداد‌هاي جوانان، شرايط براي بروز روحيات دوران دفاع مقدس در بين نسل جوان را بايد فراهم كنيم.
وي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در ارتباط با نسل جوان ادامه داد: مسئولان نيز بايد از حضور جوانان نخبه در پيشبرد اهداف خود استفاده كنند.

استاندار بوشهر، هويت دادن به جوانان، بهره‌مندي از نظرات جوانان و استفاده از ايشان به عنوان مشاور را از برنامه‌هاي مهم استان بوشهر عنوان كرد.
رئيس سازمان ملي جوانان استان بوشهر نيز در اين نشست گفت: تشكيل شبكه مشورتي جوان يكي از برنامه‌هاي ويژه به منظور بهره‌مندي از نظرات جوانان است.
عباس ابراهيمي افزود: تعهد، تخصص و جواني از ويژگي‌هايي است كه اعضا اين شبكه مشورتي بايد دارا باشند.

وي تصريح كرد: اعضاي اين ستاد بايد از نگاه مدير ارشد استان مشاوره داده و برنامه‌هاي كوتاه‌مدت و بلند‌مدت را ارائه كنند.
ابراهيمي مشاوره در مديريت منابع را از برنامه‌هاي مهم شبكه مشورتي عنوان كرد و گفت: ارائه مشاوره اين شبكه با توجه به مهندسي فرهنگي و رويدادهاي روز جامعه خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مهر 1387
حلوا خيلي شيرين است ماست بسيار سفيد است و... سخنان بسياري از مديران اجرائي كشور به همين مضمون است چيزي كه هر ماست و حلوا خورده به اساني درك ميكند علاج كار بكارگيري مديران با تجربه علمي با سابقه كار مرتبط با سازمان خود ميباشد امثال استاندار بوشهر كدام يك ازاين موارد را دارند .وقتي افرادي با تحصيلات عالي وتجربه زياد در مجموعه استانداريها و وزارت كشور وجود دارد چه لزومي به انتصاب چنين افرادي هست
نا شناس 25 مهر 1387
خدا به داد بوشهری ها برسد. وای..........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.